יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

יומנו של מלך - דוד - נתנאל י

יום הראשון: קמתי בבבוקר נטלתי את ידיי, שתיתי ואכלתי ארוחת בוקר והבמשך היום
ראיתי את בת שבע מתרחצת, התאהבתי באישה היפת מראה, ולכן שלחתי שליח שיביא אותה אליי, כאשר היא
הגיעה אליי הבאתי לה יין והיא התשכרה ואז שכבתי איתה.

יום השני: בת שבע נכנסה ממני להריון, נלחצתי מהידיעה והייתי באלם ולא ידעתי מה לעשות עם ידיעה זאת,
וכדי שאוריה לא ידע על הקשר שלי עם בת שבע שלחתי שליח שיביא את אוריה להילחם בחזית
המלחמה על מנת שהוא ימות וכך אוריה אינו ידע על הקשר שלי עם בת שבע.

יום השלישי: כאשר אוריה מת במלחמה הרגשתי רגשי מצפון, והרגשתי אשם במותו של אוריה בכך ששלחתי
אותו להילחם במלחמה, עכשיו אני יקבל אחריות על בת שבע ועל תינוקנו ואני יחיי איתה במשך חיי.

9 תגובות:

  1. לדעתי אתה לא הייתה צריך לשכב עם בת שבע, מפני שיש לה בעל
    אחרי זה הכנסתה אותה להריון אז שלחתה את אוריה למות במילחמה, ורגשות המצפון נכונים מפני שאתה הרגתה בנאדם, אבל גם קיבלתה ילד שהוא ממזר.

    השבמחק
  2. יוואו אני לא מאמין..אני עונה עכשיו ליומן של דוד המלך שלנו !
    איזה ריגוש..!
    אבל עכשיו בואו ניהיה רציניים..
    דוד,
    רציתי להגיד לך שיצאת לא בסדר, המעשה שעשית לאוריה הייה ניבזי ולא לעניין..
    קודם כל, את שכבת עם אשתו שעכשיו היא בהריון ממך, אחר כך אתה "שלחת" אותו למוות ??
    זה כבר מעל ומעבר..תחשוב על מעשייך..

    ממני קורא אנונימי..(שהיה מעריץ גדול)..

    השבמחק
  3. דוד, אתה גרמת צער ויגון למשפחתו של אוריה, אתה לא בסדר!
    ורגשי המצפון הללו באים בצדק.. אתה אשם במותו של אדם חף מפשע.

    השבמחק
  4. דוד אתה המלך שלי!!!!
    אני ובעלי תמיד נעריץ לא משנה מה!!!

    ציפורה אשת משה

    השבמחק
  5. תאמין לי עבר עליי סיפור דומה...
    אני מציע לך לסלוח לעצמך ולקחת את הבת שבע הזאת לאישה, אין לך מה לעשות הוא כבר מת!

    שמעון השכן

    השבמחק
  6. דוד ! אתה ה- מלך !
    אנחנו איתך באש ובמים..
    למרות, המעשים הנבזים שעשיית..
    מה כל אחד בוגד..
    זה הכי מגניב בתקופתנו..
    מעריץ אותך שלמה..

    השבמחק
  7. דוד היקר,
    עם כל הכבוד שאתה הוא ה- מלך של ישראל, מעשים אלו לא יעשו, את צריך להוות דוגמה לעם. כי אם אתה לא תהווה דוגמה אז תהיה תוהו ובבוהו.
    אז תתנצל מפהי האנשים ותמשיך אל דרכיך

    השבמחק
  8. דוד, אתה מלך ישראל !
    אך יש מעשים ויש גבולות למה שאתה יכול לעשות ולמה שאתה יכול לגרום !
    זה באמת היה לא לעניין ולא נכון לעשות דבר שכזה...
    גם בגדת, וגם שלחת את אוריה למוות והפכת את הילד לממזר...
    אתה מלך, אבל לא ה-מלך !

    השבמחק
  9. לשלמה...

    אלו שטויות!!
    לא כל אחד בוגד!
    אני ובעלי למשל חיים, חיים מאושרים ביחד
    אף אחד מאיתנו לא בוגד האחד בשני!
    תתבייש לך! לבגוד זה מגניב כיום?!
    להרוס את חייך ואת חיי משפחתך זה לא מגניב זה עצוב!! ומלכנו דוד צריך להתבייש במעשיו
    אני יודעת שדבר זה אינו נראה בעין יפה בעיניו של אלוהים והוא יקבל את המגיע לו על פיתוי אישה תמימה
    והרג בעלה, מעשה זה מוריד את ערכו בעיני ובעיניי רבים מעמנו

    שושנה

    השבמחק