יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

טופס תלונה נגד בת שבע (איתם, חן, עומר)

  • פרטי המתלונן-

שם פרטי:אוריה.

שם משפחה: החיתי.

מס תעודת זהות: 313355914

  • כתובת-

רחוב:שד' בית המקדש.

מספר בית: 7

שכונה: תלפיות

עיר: ירושלים

מיקוד: 45066

ארץ: ישראל

כתובת אלקטרוני: Uria3000@gmail.com

  • מספרי טלפון-

טלפון עבודה: 033476224

טלפון בית: 039038220

טלפון סלולרי:05024509578

טלפון אחר: אין

  • תלונה של העו"ד בשם הלקוח

שם העו"ד: אלפרד

כתובתו/ה:

טלפון: 0502456033

כתובת אלקטרוני:elpad4@gmail.com

  • פרטי התלונה-

נגד מי התלונה: בת שבע.

נושא: בגידה.

תאריך המקרה:

  • פרטים בקצרה:

* בת שבע בגדה בי, היא ודוד שכבו ודוד הכניס את בת שבע להריון, ושיחשוב שאני לא ידע הוא קרא לי ללכת לאישתי ולשכב איתה כדי שאני יחשוב שאני זה שהכניס את בת שבע להריון.

  • מדועה דרך פעולת הרשות אינה צודקת?

* דרך זו אינה צודקת מפני שדוד שכב עם אישה שלא שלו וזה נוגד לחוקים ולאחר מכן הוא קרא לי שאני ישכב עם בת שבע כדי שיחשוב שאני יכניס אותה להריון.

  • מה עשית עד עכשיו כדי לפתור את הבעיה?

* לא עשיתי כלום מפני שרציתי לראות מה תגידו קודם.

  • האם העניין הוכרע בבית משפט?

* העניין לא הוכרע בבית משפט.

תגובה 1:

  1. תשובת נציב תלונות- זוהר וים

    אוריה החיתי שלום רב,
    אדון נכבד,
    קיבלתי את מכתב התלונה בעניין בגידת בת שבע עם דוד. העניין דורש טיפול מיוחד שיידון בו בית המשפט לענייני משפחה, מכיוון שנושא בגידה כרוך בעונשים כבדים, אך במקרה הזה, כשהמלך דוד מעורב בעניין, אני מטיל ספק אם אכן ניתן להעניש אותו. באשר לבת שבע שבגדה בך ובשבועת הנישואין שלכם, כנראה תקבל עונש חמור שעליו יחליט בית המשפט בעוד כמספר שבועות.
    עליך להגיש בקשה לבית המשפט לענייני משפחה שיידון בנושא. הבקשה כרוכה בתשלום אגרה בסך 100 ₪.
    בברכה,
    שלמה חייט, נציב תלונות הציבור.

    השבמחק