יום שבת, 25 בדצמבר 2010

מכתבה של בת שבע לחברתה הטובה (חבצלת)- זוהר וים

חבצלת היקרה,

לפני כשבוע, התרחצתי מעל גג ביתו של דוד המלך, שהיה הכי גבוה מכל בתי העיר. יכול להיות שבתת מודע רציתי שהמלך יראה אותי רוחצת אך ידעתי שזה אסור, כי אני נשואה לאוריה ואני אוהבת אותו. דוד ראה אותי ושלח מלאכים כדי להביא אותי אליו לביתו .. הייתי סקרנית וחשבתי שאולי אני מוצאת חן בעיני המלך ולא הבנתי למה דווקא לי הוא קרא, הרי אני מפשוטי העם, ולא מנעתי ממלאכי דוד לקחת אותי. כשהגעתי לביתו, שכבתי עימו ונכנסתי להריון. לאחר כמה ימים סיפרתי זאת לדוד. ואני מצטערת על כך ששכבתי איתו מכיוון שאוריה מת במלחמה ואולי אני בעצם אשמה בכך. אך אם אהיה עם דוד, אני אהיה אשת מלך- אני אהיה עשירה ופופולארית ואולי אפילו אוכל לשלוט במדינה שלמה.

תודה,

בת שבע.


תגובה 1:

  1. מכתבה של חבצלת לבת שבע- נועה וספיר

    בת שבע יקרה, קודם כל אני משתתפת בצערך על אובדן בעלך אני יודעת כמה הוא היה חשוב לך.
    לגבי דוד, את צריכה להבין שזוהי לא אשמתך שאוריה מת את לא הרגת את אוריה אלו היו אויבו ישראל ואת לא צריכה להאשים את עצמך!
    אני חושבת שעלייך להתחתן עם דוד הוא הרי המלך והכוח והמעמד שתשיגי יהיה עצון וכמובן הבן שלך לא יהיה ממזר הוא יהיה נסיך! יורש העצר של עמנו!
    אולי את לא אוהבת את דוד כמו שאהבת את אוריה אך אני בטוחה שעם הזמן תתאהבי בו ותחיי חיים מאושרים
    רק תדעי שאני אוהב אותך תמיד, לא משנה מה תעשי תשארי חברתי הטובה ביותר
    אוהבת חבצלת

    השבמחק